SARDARGOM mh-ghadiri.blog.ir
وبلاگ رسمی هواداران سامان جلیلی
فقط عشقم سامان جلیلی

 طبق وعده ای که داده بودیم سومین و آخرین آهنگ سال 90 ..

هدیه ی نوروزی سامان جلیلی تقدیم به شما عزیزان

آهنگ جدید و شاد سامان جلیلی با نام سردرگم

 

http://s1.picofile.com/file/7331483866/saman_jalili_cover_sardargom.jpg


(آهنگساز : سامان جلیلی - تنظیم: امید شیر محمدی - ترانه: امید علیجانی)

(در صورت اشکال در لینک مستقیم از لینک کمکی استفاده نمایید )


دانلود آهنگ

لینک مستقیم اول

سردرگم

لینک مستقیم دوم 

سردرگم

 


لینک کمکی

سردرگم


متن آهنگ


همه شهر عاصین از دست من که انقدر درگیر بی تو بودنم
که میگردم سراسیمه پیت دائم در حال ترانه خوندنم
چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ تویی تکرار من
یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من
همه شهر عاصین از دست من که اینقدر درگیر بی تو بودنم
که میگردم سراسیمه پیت مدام در حال ترانه خوندنم
چه رویایی شدی توو ذهن من شدم هیچ ُ تویی تکرار من
یه جور شستی عقلو از سرم که داغون همه افکار من
شدم سر درگم دنیای تو بدنبالت پی آواز تو
چه تقدیری رقم زد عشق به پایانم کشید آغاز تو 
 همه دلــواپس احوال من منم دلواپس احوال تو
دیگه عاصی شدن از دست من که میگردم من دنبال تو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط AmiRHesam